نكت

نكت موت من الاخر باللهجة المصرية .. امسك نفسك وانت بتقرأ

نكت موت

احكيلنا نكتة ، تلك الجملة التي تتردد دائماً في جلسات الأقارب أو الأصدقاء ، حيث يتم إلقاء بعض النكات التي تضيف على الجلسة السرور والفكاهة والمرح ، ودائماً ما نجد الأصدقاء مجتمعين وبينهم شخص خفيف الظل ينصت إليه الجميع وهو يلقي نكاته المضحكة ، ولكن يكون أسلوبه هو كلمة السر ، فعندما يكون شخصية مرحة ذو أسلوب جذاب سيلفت نظر الجميع بكل تأكيد ، وإن كنت ممن يبحث عن بعض النكات الجميلة والمضحكة فتلك المقالة هي لك بكل تأكيد.

حيث يسعدنا أن نقدم لكم متابعينا الكرام متابعي موقع احلم موضوع بعنوان نكت موت من الاخر باللهجة المصرية .. امسك نفسك وانتا بتقرأ ، سوف نضع بين أيديكم الليلة مجموعة منتقاة من أحلى وأروع وأجدد النكت الكوميدية التي بإمكانكم مشاركتها مع أصدقائكم على مواقع التواصل الاجتماعي ، وحتى لا نطيل عليكم تعالوا نستمتع معاً بقراءة تلك النكت.

صور كوميدية
صور كوميدية

نكت تموت من الضحك

مخيمر راح يكشف على ابنه الدكتور غاب عنه نص ساعه ورجع قاله البقاء لله ابنك مات فجه ابنه وقاله لا يابا انا ماموتش قاله اتنيل على عينك هتفهم اكتر من الدكتور

-مرة واحد أهبل قاعد يفكر مع نفسه ويقول “جمبرى فى الطبق؟ لا لا أرنب في الجردل؟ برضه لا مش دي استكوزا في البانيو؟ يوه برضه مش دي ، انا هاتصل اعرف من الدكتور احسن، راح اتصل بيه وسأله: يا دكتور أنا عندي أيه؟ قال له: أنا قلت لك ميت مرة أنت عندك سرطان في الحوض.

صاحبنا مسطول راح لصاحب مطعم مسطول قاله عايز ساندوتش فلافل من غير سلطة خضرا
رد عليه قاله مفيش سلطة خضر، أجيب لك من غير سلطة طحينة

واحد بيقول لمراتة انا كسبت مليون جنية جهزى شنطتك بسرعة قالتلو طيب اخد الهدوم الصيفى والشتوى ؟؟ قالها خدى اللى تاخدية المهم ارجع البيت ملاقكيش

للمزيد يمكنك قراءة : اجمل 10 نكت مضحكة

نكت جديدة:

اللي اخترع الانترنت
اللي اخترع الانترنت

مره صعيدى راكب تاكسى السواق نزل عشان يجيب سجاير لاقاه خلع الفتيس من العربيه فلما رجع السواق سأله خلعتها ليه قاله شفتك عمال تلخلخ فيها قولت لما اشلهالك عشان تعباك

مسطول شاور لتاكسى قال له فاضى؟
قال ايوة
قال له طيب انزل نتكلم شوية

بنت وقعت من الدور 80
عند الطابق 50 مسكها شاب قالها اديني بوسة وانا انقذك
قالتلو لا مستحيييييييييييل ف رجع رماها

عند الدور 30 مسكها شاب قالها هاتي بوسة وانا انقذك
………قالتلو مستحييييييييييييل ايه اللي بتقولو دا رجع رماها تاني

بعد مافقدت الامل قالت ياريتني كنت بوستهم كان زمانهم انقذوني
جه فالدور العاشر مسكها شاب
قبل ما يفتح بؤه قالتلو انقذني وانا هديك بوسة وهعملك اللي انتا عايزه
.
.
.
.
.
رماها وقال االلهم اني صائم

للمزيد يمكنك قراءة : نكت ضحك جدا

نكت مصرية جامدة:

واحد صعيدى واقف فى ميدان التحرير بيقلع هدومه العسكرى سأله بتعمل كدا ليه قاله اصل الكمسرى قالى عشان تروح شبرا لازم اغير فى التحرير.

-محششين قاعدين واحد نط وقال: كبسة في صوت بوليس أنتم سمعين؟ … قالو: سمعين… تمنين… تسعين… راح مصرخ وقال: اعملوا حاجة دول زنأونا قالو: زنأونا… زناتانية… زناتالتة خدتهم الشرطة وقال للشلة: اوعي حد فيكم يجيب سيرتي قالو: سيرتي… فورتي… فيفتي.

مسطول دخل محل بقالة وخرج يضحك، سألوه بتضحك ليه قال لهم عطيته جنيه وما اشتريت شىء

قال أحدهم لصديقه: تصور .. زوجتي كانت تقرأ قصة الفرسان الثلاثة.. فأنجبت ثلاثة توائم ..فصرخ صديقه وقال: يا ساتر .. لقد تركت زوجتي وهي تقرأ قصة علي بابا والأربعين حرامي

للمزيد يمكنك قراءة : اريد نكت مضحكة وقصيرة

نكت موت
نكت موت

النكتة المضحكة بإمكانها أن تخرج الشخص من حزنه وتعبه طيلة اليوم ، فدوماً ما تأتي النكات كوسيلة سهلة يتم تداولها لنشر الابتسامة على وجوه الناس ، وإلى هنا متابعينا الأعزاء نكون قد وصلنا إلى ختام مقالة الليلة التي تكلمنا ودار حديثنا فيها حول نكت موت من الاخر باللهجة المصرية .. امسك نفسك وانتا بتقرأ ، جمعنا لكم كم كبير جداً من النكت المميزة والقفشات المضحكة ، فقد بدأنا كلامنا في هذا الموضوع بفقرة بعنوان نكت موت من الاخر ، وفي ثاني فقرة قدمنا لكم مجموعة من النكت الجديدة ، وختمنا حديثنا نكت مصرية جامدة.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني.

زر الذهاب إلى الأعلى