نكت مضحكة

صور نكت جديدة جداً اقوي كوميكسات اساحبي وقفشات وبوستات نكت جامدة للفيس بوك

اذا كنت من عشاق النكت والقفشات الكوميدية وكوميكسات اساحبي الجامدة استمتع معنا الآن بتشكيلة جديدة رائعة من اقوي صور نكت جديدة 2017 متنوعة ومميزة جداً ، صور نكت جديدة عن المتزوجين و نكت محششين روعه بجد تموت من الضحك، ونكت عن المعلمين والاطفال والطلاب و نكت صعايده ، بجميع اللهجات، اقوي صور نكت جديدة لا تفوتكم، نقدمها لكم اليوم في هذا المقال المميز من خلال موقعنا احلم .. هدفنا دائماً هو رسم البسمة علي وجوهكم والبهجة في قلوبكم من خلال تقديم احلي وامتع الموضوعات المتنوعة، واقوي النكت والقفشات الرائعة، يمكنكم مشاركتها علي مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة فيس بوك وتويتر وانستجرام وواتس آب، شاركوا اقوي صور نكت جديدة 2017 مع اصدقائكم وجيرانكم واقاربكم واستمتعوا بقضاء أحلي وأجمل الاوقات مع قسم : نكت مضحكة .

اقوي نكت وكوميكسات اساحبي 2017

  • مرة واحد مراته مسيطرة عليه فبتقوله نفسك تكون ايه يا حبيبى ؟ قالها نفسى اكون ازازة ريحه علشان كل ما تدوسى على دماغى اتف فى وشك .
  • صعيدى بيعاكس واحدة بالتليفون قالتله شكلك صعيدى ؟ قالها يلعن ابو اظهار الرقم .

  • واحد بخيل راح يزور امه فى المستشفى شاف على الباب مكتوب أدفع قال خلاص ابقى ازورها لما تروح البيت .
  • واحدة ست تخينة قوى قوى مش عارفين يوزنوها علشان الميزان كل مرة ينكسر جابوا احدث ميزان من برة وقالوا خلاص هنعرف وزنها بعد ماطلعت على الميزان الميزان خرج ورقة مكتوب عليها لو سمحتوا ياجماعة واحد واحد بالدور .
  • مرة واحد زملكاوى اتجوز واحدة قالت له على فكرة انا كنت مجوزة قبلك قال يوووووووووه هو انا كل مرة التانى” .
  • مره ايام زلزال 92 فى ساعه الزلزال واحد شايل حماته ونازل بيها جرى على السلم .. قابله واحد بيقوله انت خايف ليه البيت اللى انت فيه ده مش هيقع فال له من عارف منا رايح بيها البيت اللى بيقع هناك ده .

تشكيلة مميزة من احلي صور نكت جديدة 2017 قدمناها لكم في هذا المقال من خلال موقع احلم، نكت متنوعة جداً عن المتزوجين والمحششين ونكت اغبياء وحموات جديدة ورائعة، نتمني أن تكون قد نالت إعجابكم .

radwa adel

تخرجت من كلية الألسن، ولدي خبرة 8 سنوات في كتابة وانشاء المحتوي العربي، عملت في أكثر من 20 موقع مختلف علي مدار السنين الماضية.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى