نكت مضحكة

أروع نكت مضحكة حاول تمسك نفسك

أروع نكت مضحكة

فليستعد كل منا نفسيًا ويتهيأ جسديًا فتفصلنا مسافة قصيرة جدًا للحديث عن أروع نكت مضحكة حاول تمسك نفسك وأجمل النكت المضحكة القصيرة حيث جمعنا لكل متابعينا باقة من أجمل وأجدد النكت المضحكة اللي تفطس من الضحك فحاولو تمسكو أنفسكم.

فالملفت من وراء هذه النكت وهذه الكوميديا هو بأنه يستطيع كل شخص من متابعينا تعميمها على سائر إخوانه في أرجاء الوطن العربي الكبير لأننا جمعنا لكم مجموعة مميزة من أحلى النكت وبلهجات مختلفة يستطيع كل شخص في وطننا العربي الواسع فهمها فمنذ زمن والعرب عاشقين للنكت المضحكة ومن أجل هذا جمعنا لكم هذه النكت التي نخلي مسؤوليتنا لما يتضمنه هذا الموضوع من كوميديا عابرة للدول العربية وحتى لا نطيل عليكم سنترككم مع هذه النكت المضحكة فتابعوا معنا.

أروع نكت مضحكة حاول تمسك نفسك:

  • مرة واحد بيشتكي من الديدان اللي ف بطنه… داخ عند كل الدكاترة… محدش عرف يعالجه… اخر حاجة قالوله فيه شيخ بيشفي من كل الامراض… راحله واشتكي له حالته… قال له… مشكلتك بسيطة جدا… تروح عند محل بيبيع بطيخ… وتشتري بطيخة حمرة وكبيرة… تقطع راسها وتقعد عليها… بيقوم رئيس الديدان بينزل ويلحس منها شوية… ف هيلاقيه…ا حلوة… هيقول للديدان… شباب انزلوا… قام رايح صاحبنا واشتري اكبر بطيخة حمرا وقعد عليها… نزل رئيس الديدان ولحس منها شوية ولقاها حلوة… قال لهم… شباب طلعوها
  • عنده مزرعة فراخ دخل المزرعة لقى كل فرخة بايضة .. بيضة واحدة… مسك فرخة من رجليها وقطعها وقال للفراخ اللى مش هتجيب بكرة .. 5بيضات هاقعها زى الفرخة دى… تانى يوم لقى كل الفراخ بيضة 5 بيضات .. ماعدا فرخة بيضة 3 بيضات فقال لها اية دة فقالت لة استر عليا دة انا ديك.
  • مرة واحد صعيدي ساعته كانت وقفة جاب لها كرسي،مرة واحد كان رايح السينما لقى مكتوب ممنوع دخول أقل من 18 راح جاب 17 واحد،مرة واحد في الامتحان قالوا له أكتب 11كتب 1 تحير يكتب ال1 الثاني على اليمين أو اليسار،مرة واحد اشترى موبيلين واحد له و واحد لمراته دخل الحمام واتصل بمراته و قال لها ازيك يا حبيبتي قالت له ازيك يا حبيبي قال لها أنا جاي دلوقتي قالت له لا تأتي جوزي في الحمام
  • مرة تلاتة محششين واحد بيقول للتانى: أنا لو معايا فلوس هشترى نص الكرة الارضية ، التاني قال: وانا هشتري النص التانى، قام التالت وقال: ومين قالكم إنى هابيعها.

نكت مضحكة قصيرة:

  • واحد صعيدي في برنامج الكاميرا في الملعب سألوه بتشجع مين قالهم المقاولين العرب قالوله بتحب مين في المقاولين العرب قالهم الجماعة بتوع المحارة .
  • مره واحده بتقول لجوزها “تصدق إن أنا كل يوم بحلم بيوم جوازنا” قالها “هى لسه الكوابيس دي بتجيلك
  • مره صرصار طلع من الخلاط قال يخرب بيت إللى يدخل الملاهى تانى
  • واحد عصبي وجعه ضرسه راح للدكتور وقال له اقلع كل ضروسي وخله زي الكـلب لحاله
  • صعيدي اشترى لزوجته ثريات فاتصل لها يسأل عنها فقالت زوجته:حلوين بس كبار على أذناي
  • مرة صورصار دخل سوبر ماركت خرج فرحان اوى ليه عشان شاف اسمه على علبة ريد! قال للدرجاتى انا بقيت مشهور
  • توك توك دخل محطة بنزين يمول لاقى مقطورة بتمول 200 لتر وميكروباص بيمول 50 لتر بص للراجل بكسوف وقاله أمبووو
  • مرة واحد عصبي عايز يحكى لمراتو شئ غريب حصلوا .. قالها أنا عايزا أقولك على حاجة غريبة حصلتلى بس أنا مش كذاب أنتي الكذابة و وقحة و كل عيلتيك و انتي طالق
  • غبى مسكوه بيزور فلوس بيقول للضابط أموت واعرف عرفتوا أزاي ؟ الضابط قاله يا ابن الجزمة هو في ورقة ب65 جنيه

إلى هنا نكون قد وصلنا لنهاية هذا الموضوع المميز الذي تحدثنا فيه عن أحلى نكت في العالم تموت من الضحك لا تفوتك وأجمل نكت مضحكة قصيرة فالضحك هو نعمة من نعم كثيرة قد أنعم الله بها علينا ونحن بدورنا في موقع احلم خصصنا قسمًا للحديث عن أحلى وأجدد النكت المضحكة التي جمعنا لكل متابعينا لرسم البسمة والفرح على وجوههم وفي النهاية نرجو أن تكون النكت قد أعجبتكم وانتظرونا في موضوع جديد عن أحلى وأروع النكت المضحكة التي ستعجبكم.

 

الوسوم

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

إغلاق