نكت

ابيخ نكت 2021 تموت من الضحك

ابيخ نكت 2021

النكتة عبارة عن سخرية أو عبارة عن موقف ما يدعو للضحك والابتسام عند قراءتها أو عند سماعها ، إن قراءة النكت تعد محاولة للخروج من مشاغل الحياة وتعب الدنيا والترفيه من خلال تغيير حالة الحزن والتعب والشقى طيلة اليوم للضحك والابتسام ، والخروج من حالة الجمود التي فرضت على بعض الأشخاص من خلال واقعهم المرير ، فالنكتة واحدة من أكثر الطرق المستخدمة للترفيه عن النفس ونسيان الأحزان والهموم والمشاكل حتى لو لفترة قصيرة ، وللنكت أنواع عديدة ومن ضمنها النكت البايخة ، على الرغم من أنها بايخة إلا أنها مضحكة وتحمل الكثير من الطرائف والكوميديا ، وفي هذا اليوم يسعدنا أن نقدم لكم متابعينا مقال يحمل عنوان ابيخ نكت 2021 تموت من الضحك ، سوف نجمع لكم في هذا المقال كم كبير جداً ومجموعة ضخمة من أحدث النكت وأروع الطرائف المسلية.

نكت بايخة لكن مضحكة:

  1. فيه نقطة زرقا على الحيطة ايه هي؟ نملة لابسة جينز
  2. واحد أخوه مات ومش عاوز يصدم مراته بالخبر مرة واحدة.. دخل عليها وقال لها: جوزك اتجوز عليكي.. صوتت وقالت إلهي أشوفه داخل ميت.. قال لأصحابه: دخلوه يا رجالة.
  3. واحد راح يصطاد ومكنش معاه طعم قال اعمل ايه!! جاب ورقة وكتب عليها طعم وقذفها في الميه شوية الصنارة غمزت شد الصناره لقى ورقة مكتوب عليها سمكة.
  4. واحدة عملت حساب وهمي ودخلت تكلم جوزها منه.. ومبسوطة أوي وبتضحك.. سألوها بتضحكي على إيه؟ قالت لهم أول مرة يقول لي كلام حلو من ساعة ما اتجوزنا.
  5. مره صرصار طلع من الخلاط قال يخرب بيت إللى يدخل الملاهى تانى
  6. واحد بيشتكي لصاحبه بيقوله أنا مافيش حد بيحبني ولا يفتكرني أبدًا، ومش عارف أعمل إيه.. قاله سهلة.. استلف من الناس فلوس هيسألوا عليك كل يوم!
  7. قالت له قولى كلمه احس فيها انى مراتك قال لها انتى طالق.
  8. واحد محشش قاعد في العزا بتاع أبوه وعمّال يعيط يعيط وصعبان على الناس جدًا، جات له مكالمة تليفون فقفل التليفون وقعد يعيط أزيد من الأول.. الناس استغربوا وسألوه: إيه اللي بيخليك تعيط أوي كدا؟ قال لهم أختي كمان أبوها مات.
  9. مرة واحد عداه العيب خد اللي بعده.

10 نكت حديثة 2021:

  1. . عجوز سمع حد بيخبط على الباب قال: مين؟ قاله: أنا حفيدك رد عليه: حتفيدني بإيه يعني؟؟.
  2. ولد زعلان من ابوه وامه ليش؟ علشان ماعزموه في زواجهم
  3. . . “معلم يسأل أحد الطلاب لماذا القلب يدق ؟ التلميذ: علشان المعدة ترقص”
  4. كلب ينبح صابه انهيار عصبي ليش؟ كان ينبح على واحد ما يسمع
  5. . غبي جاتله رسالة حلوة قعد يضحك اتصل بلي بعتهاله وقاله والنبى ابعتها تانى.
  6. في نمر مر من عنده قط يلاحق فار ضحك يقول ياااه ع أيام الشباب
  7. واحد بيستهبل اتجوز وحده بتستهبل، خلفو واد لما خرج عمل فيها ميت.
  8. قالك واحد النهار واحد البَزْ سقسا باباه قالو : بابا علاه ماعندكش الشعر في راسك؟ قالو: لا خاطر يا ولدي أنا نخدم بُمخي بزاف (براسي) قالوا: اااااه على بيها ماما ما عندهاش المُسطاش لا خاطر تخدم بفمها بزاف
  9. قالك واحد النهار، واحد السّيد هادا يُشرب بزَاف الشَراب كل ما يدخل للدار يمشي عند لمرايا يبقى يشوف فيها ويقول : ااااااه كبرت وناضلي الشيب ، جا عندو باباه قالو : يا ولدْ قتلك ذاك العام ما توقفش عند التصويرة تاع جدك وتبقى تهدر معاه.
  10. واحد ربح في لوطو(الرهان يعني) امالا قرر باش يفليكسيها كاملة فيالتيليفون امالا كي فليكساها كي كمّل ردت عليه خدمة الزبائن قاتلوا : رصيدك الى يوم القيامة .

نكت مصورة:

نكت مضحكة مكتوبة.
نكت عن المدرسين و الطلبة مضحكة جداً.
نكتة مصرية
نكتة مصرية
صورة اصحبي مكتوب عليها نكتة.
نكت رخمة لكن مضحكة.

للمزيد يمكنك قراءة : نكت عراقية

للمزيد يمكنك قراءة : 10 نكت لبنانية

للمزيد يمكنك قراءة : نكت ضحك مصرية خطيرة

إلى هنا متابعينا الأعزاء متابعي موقع احلم نكون قد وصلنا إلى نهاية مقال الليلة وقد تكلمنا ودار حديثنا في هذا المقال حول ابيخ نكت 2021 تموت من الضحك ، جمعنا لكم كم كبير جداً ومجموعة ضخمة من أجمل ما قيل من نكت بايخة طريفة ومسلية ، فقد أرفقنا لكم ثلاثة فقرات مميزة ، وضعنا في أول فقرة منهم نكت بايخة لكن مضحكة ، وفي ثاني فقرة قدمنا نكت حديثة 2021 ، وختمنا حديثنا بفقرة بعنوان نكت مصورة.

وفي الختام لا تنسوا أن تشاركونا في التعليقات بأجمل وأقوى نكتة لديكم كي يقرأها كل شخص يمر من هنا ، وأخبرونا ما إن كان الموضوع قد أعجبك.

اسلام عمر

أقوم بكتاب الشعر، واعمل كمحرر وكاتب محتوي ترفيهي في العديد من المنصات، احب الرياضة وخاصة رياضة جمال الأجسام.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى