نكت مضحكة

نكت مضحكة جدا جدا جدا فرفش قلبك وانسي همومك مع اجمل النكت المصرية 2017

استمتع الآن باقوي واحدث تشكيلة من موضوع نكت مضحكة جدا جدا جدا تموت من الضحك وتنسيك همومك وكل مشاكلك، اضحك من قلبك مع اقوي مجموعة من نكت مضحكة جدا جدا جدا  نقدمها لكم اليوم في هذا الموضوع من خلال موقع احلم كما عودناكم حيث نضع بين أيديكم دائماً أجمل الموضوعات الشيقة والممتعة والمفيدة ، ونتمني دائماً أن تنال إعجابكم .. موضوع مميز من نكت مضحكة جدا جدا جدا متنوعة وجميلة، نكت عن المحششين ونكت عن المتزوجين ونكت عن الصعايدة والاطفال والمعلمين ، نكت مضحكة جدا جدا جدا باللهجة المصرية لا تفوتكم .. استمتع باجمل نكت المحششين المتداولة باللهجات العامية والمفردات الشعبية، المليئة بالطرافة والدعابة الجميلة .. اذا كنتم من عشاق النكت المتنوعة والمضحكة استمتعوا معنا بهذا الموضوع من موقع احلم وتابعونا دائماً للمزيد من نكت مضحكة جدا جدا جدا من قسم : نكت مضحكة .. اتمني لكم قضاء وقت ممتع ومسلي .

نكت تموت من الضحك بالعامية

  • قمة الاحراج ×D لما تشوف ابوك بيبهدل حد من اخواتك وتقوله: اه والله يابابا صح كلامك ويقولك: اخرس انت كمان ما انت حمار اكتر منه ربنا يسمحك يا حج كنت عارف انك هتغدر بيا في الاخر .
  • عيل عنده خمس سنين قال لأبوه : يا بابا انا مدرس الحساب طردنى و أدانى صفر راح أبوه سأله : ليه كده يابنى قاله : الاستاذ سألني 2+3 كام ؟ قلتله خمسة فأبوه قاله : صح كده….و بعدين قاله الولد : وبعدين راح سألنى 3+2 بكام ؟ فأبوه قاله : هى هى يا روح أمك الواد قاله : ما هو ده اللي انا قلتهوله بظبط .
  • شرطي غبي لقا طاووس بالشارع وداه للضابط وقال لقيته بالشارع شو اسوي فيه؟ قال له الضابط وديه حديقة الحيوان وبعد ساعتين رجع الغبي للضابط ومعاه الطاووس وقال وديته حديقه الحيوان والحين تباني أوديه الملاهي .
  • مـــره واحــد محشش .. راح علـى الــمطار  وسمــع انه هنـاك مرايه لما توقف قدامـها بتحكيـلك ميــن انت واي ساعه طيــارتك .? راح وقف هالــمحشش قدام الــمرايه .. فحكت لــه انت أبوالعبد من الاردن وطيــاترك بعد سـاعه ..? عجـب المحشش الاختراع .. فراح لـــبس بدلـه ووقف مره تانـيه قـدام المرايه ..فحكتلـوا انت أبوالعبد من الاردن وطيارتك بعد نص ساعــه ..! رجع مره ثالثه .. المحشش وهو لابس زي خليــجي .. ووقف قدام الــمرايه .. فحكتلــوا انت أبوالعبد من الاردن ضلك اتهبل طيارتك طلـــعت .
  • رجع الزوج عالبيت معصب كتيرر قالتلو زوجته مالك ؟ قلها الموظفين عندي عصبوني قالتلو عالصابوني ولا عالمغسلة فضحك الزوج والزوجة وقلها روحي إنتي طالق قالتلو طارق ولا هيثم فضحك الزوج و سخسخ وقلها تعي تعي يحرق حريشك طالعة لا إمك مهضومة .
  • الأستاذ :لماذا يعطي الماء صوتاً عندما يغلي ؟ الطالب : لأن الجراثيم تطلب النجدة…  الأستاذ : فسّر لي ، لماذا القطار مهم ؟ الطالب : لأن تحته خطين يا أستاّذ… الأستاذ : ما تعريف الصخور الراسبة؟ الطالب : هي التي تذاكر طوال العام و لا تنجح… الأستاذ للتلميذ: ماذا يعجبك في المدرسة… التلميذ : الجرس يا أستاذ ..! الأستاذ : هل تعرفون من هو المنافق ؟!؟ الطالب : نعم يا أستاذ ،هو التلميذ الذي يدخل من باب المدرسة مبتسماً .
  • لما تتصور مع صحابك و تيجوا تتفرجوا ع الصور .. U feeL like بقولك ايه يا شريف .. هى السيلعوه شكلها عامل ازاى .
  • واحد فافى وهو نازل من البيت أمه سالته “رايح فين؟” فقال لها “مش هقولك انا حر” ، نزل ووقف تاكسى فالسواق ساله “على فين يا باشا؟؟؟” قال له يعنى أنا مقولتش لمامي هقول لك أنت”
  • احد راح المترو قطع ثلاث تزاكر قابلة واحد قالة انت قاطع ثلاث تزاكر لية قالة عشان لو ضاعت الاولى يبقى ماعاية التانية قالو لو ضاعت التانية قالة معايا التالتة قالة لو ضاعت التالتة قالو ما تخفش معايا اشتراك .

قدمنا لكم اليوم في هذا الموضوع من خلال موقعنا احلم مجموعة مميزة من نكت مضحكة جدا جدا جدا كلها جديدة وجميلة جداً لعام 2017 ، نتمني أن تكونوا قد استمتعتم معنا بهذا الموضوع ، شاركونا رأيكم وتعليقاتكم عن أكثر نكته نالت إعجابكم ، وللمزيد من النكت والكوميكسات والطرائف المضحكة للفيس بوك وتويتر والجوال تابعونا يومياً .

radwa adel

تخرجت من كلية الألسن، ولدي خبرة 8 سنوات في كتابة وانشاء المحتوي العربي، عملت في أكثر من 20 موقع مختلف علي مدار السنين الماضية.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى