نكت مصرية

نكت مصريه 2017 جامدة جداً جداً عن المتزوجين ادخل بسرعة مش هتندم

نرحب بزوار موقعنا احلم ونستعرض معكم الآن في هذا الموضوع تشكيلة أكثر من رائعة من اجمل واحلي نكت مصريه 2017 جديدة جداً ومميزة اول مرة تسمعها أو تقرأها، استمتع بقراءتها الآن، اقوي نكت مصريه 2017 تموت من الضحك عن المتزوجين والمواقف بين الزوجين مكتوبة بشكل كوميدي ساخر، بالاضافة إلي مجموعة من احلي الكوميكسات والقفشات الكوميدية الرائعة عن المتزوجين .. الابتسامة هي من أجمل نعم الله علينا، والنكت هي من أجمل الاشياء وابسطها التي يمكن أن ترسم علي وجه الانسان ابتسامة جميلة، يبدأ بها يومه بتفاؤل وأمل وسعاده، ولذلك نهتم دائماً بتقديم اجمل واحلي نكت مصريه 2017 بهدف رسم البسمة علي وجوهكم دائماً ووضع البهجة والسعادة في قلوبكم، نتمني ان تستمعوا معنا الآن بقراءة هذه التشكيلة من اقوي نكت مصريه 2017 اون لاين للفيس بوك وتويتر ويمكنكم مشاركتها مع اصدقائكم عبر مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة، وللمزيد من احلي النكات والقفشات الكوميدية الرائعة يمكنكم زيارة قسم : نكت مصرية .. اتمني لكم قضاء وقت ممتع ومسلي .

اقوي نكت متزوجين 2017 روعه

  • لو الزوج وقع من ع السلم ، الاجنبية : يا إلهي عزيزي هل أنت بخير، المصرية : ربك مش بيسيب حق حد أبداً .
    محشش سهران برا
  • اتصلت عليه مرته وقالت تعال بسرعه اولادك تعبانين وديهم المستشفي وهو راجع شاف لوحه إرشاديه ?( لاتسرع ابناؤك بانتظارك) قال: ليك الحيوانه ماخلت واحد الا ما قالتله .
  • ولد شاف ابن الجيران بيبوس بنت جارتهم . سأل امه فقالت الام : عم يبوسها يعني بيحبها و بده يتزوجها … الطفل : يعني بابا بده يتزوج الشغالة .
  • واحد ماشي في الشارع سمع واحد بيقول حماتي حماتي الوة مالة قال هي عوزة تنتحر قالو ماتحوشة قالوة الشباك مش عواز يفتح .
  • مدرس جاتله بعثة لدولة أوروبية ، فأخد مراته وراح . بعد تسع شهور كانت مراته حامل …. وجابتله واد أبيض ، وشعره أشقر ، و عيونه ملونة الراجل استغرب وسألها : إيه دة ؟ فجاوبته : وانا اعمل إيه ؟ إنت بتروح المدرسة ، وانا بقعد في البلكونة . إشي أوروبي رايح ، وإشي أوروبي جاي . الظاهر إني اتوحمت على واحد أوروبي . فهز صاحبنا راسه وقال لها : إذا كانت الحكاية كده ،اذا مافيش مشكلة . بعد فترة جاتله بعثة لدولة في أفريقيا . وكمان تسع شهور وكانت مراته حامل ، وجابتله واد أسود ، وشعره أكرت ، ومناخيره مفطوسة !! إتنطط الراجل وقال لها : وإيه الواد دة كمان؟ قالت له : وانا اعمل إيه ؟ إنت بتروح المدرسة ، وانا بقعد في البلكونة . إشي أفريقي رايح ، وإشي أفريقي جاي . الظاهر إني اتوحمت على واحد أفريقي . فهز صاحبنا راسه وقال لها : إذا الحكاية كده ، اذا مافيش مشكلة . خلصت مدة البعثة ، و رجع الراجل على بلده ، وراح يزور أمه في الفلاحين . الست استغربت جدا واصابتها الدهشة ، وسألته : مين العيال دي ؟ قال لها : ولادي . قالتله : إزاي يعني ؟ فشرح لها إن مراته مرة اتوحمت على أوروبي ، ومرة على أفريقي . فهزت أمه راسها وقالت له : تعرف يا ابني أنا كمان حصل معايا كده وقت ماولدتك .. قال لها : معقول يا امـَّه ؟ ماحكتيليش يعني قبل كده . ها إيه اللي حصل ؟ قالتله : أبداً …….. أبوك كان يروح الأرض وأنا قاعدة في الدار، اشوف حمار رايح ، واشوف حمار جاي .
  • كنا معزومين انا وجوزي عند اختي ولبست طقم جديد وانا نازله جوزي ولا كانه شافه بعد الاكل روحنا نغسل ايدينا وهو طالع من الحمام قالي حلو الطقم البني ده انشكحت جدا وقولته بجد حلو عليا ..راح قالي انا اقصد طقم الحمام.
  • واحد متجوز وحدة وحشة بتقولة مش تصلح شباك الحمام عشان الجيران ميبصوش عليا قلها لما يشوفوكى يصلحوة همة .
  • مره واحد كان قاعد في الصاله مراته دخلت عليه لاقته بيقري في كتاب (الرجل سيد المنزل) فقالتله انت مش هاتبطل قراية الكتب الخياليه دي .

اقوي 10 نكت مصرية تموت من الضحك عن المتزوجين قدمناها لكم اليوم في هذا الموضوع من خلال موقعنا احلم ونتمني أن تكون قد نالت إعجابكم ، استمتعوا معنا من خلال موضوعاتنا اليومية بقراءة اجمل واحلي النكت والقفشات والكوميكسات والمضحكة وشاركوها مع اصحابكم واصدقائكم واستمتعوا بقضاء وقت ممتع ومسلي .

radwa adel

تخرجت من كلية الألسن، ولدي خبرة 8 سنوات في كتابة وانشاء المحتوي العربي، عملت في أكثر من 20 موقع مختلف علي مدار السنين الماضية.

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى