نكت مضحكة

نكت جديدة 2017 رائعة جداً ومتنوعة باللهجة المصرية اقوي النكت والقفشات الكوميدية

يسعدنا أن نستعرض معكم الآن في هذا المقال عبر موقعنا احلم تشكيلة رائعة من اقوي واجمل نكت جديدة 2017 للفيس بوك وتويتر وانستجرام، اجمل النكت والكوميكسات المضحكة والقفشات والمواقف الكوميدية المميزة جداً نحكيها لكم ونقدمها دائماً بشكل متجدد ويومي عبر قسم : نكت مضحكة .. ونتمني لكم دائماً قضاء امتع واجمل الاوقات ، احلي نكت جديدة 2017 يتم تحديثها بشكل يومي تقريباً ويمكنكم الآن تداولها وتناقلها عبر مواقع التواصل الاجتماعي المختلفة حتي يقرأها الجميع وترسلونها من شخص إلي آخر بهدف التسلية والامتاع والضحك، ويمكن للجميع التعليق علي هذه النكت أو مشاركة نكت اخري وكتباتها من خلال التعليقات الموجودة اسفل الموضوع واضافة كل ما هو جديد وممتع حتي تعم الضحكات في جميع الأرجاء من خلال زوارنا الكرام .. اجمل نكت جديدة 2017 متنوعة ورائعة جداً نكت عن المتزوجين ونكت محششين ونكت صعايدة ونكت عن الغباء ونكت عن المدرسين والمدرسة ونكت عن الاطفال، كل هذا واكثر نقدمه لكم من خلال موضوعاتنا اليومية المتجددة عبر موقع احلم حيث نسعي دائماً لتقديم كل ما هو جديد وممتع ومميز .. اترككم الآن مع اقوي نكت جديدة 2017 واتمني أن تنال إعجابكم .

نكت مصرية مضحكة جداً

  • واحد بلدياتنا واقف بيقلع هدومه فى ميدان التحرير ولما الناس سألوه بتعمل ايهقالهم اصل الكمسرى قالى عشان اروح شبرا لازم اغير فى التحرير.
  • طالب فقد الأمل في الإختبارات بأن يأتي بكلمة صحيحة فقام بتكرار عبارة واحدة على جميع أوراق دفتر الامتحان وهي الإجابة خلف الورقة ثم كتب في الصفحة الأخيرة بتدور على ايش يا أستاذ.
  • طلع مجموعة صيادين يصطادو وكل ما يصطادو حاجه كلابهم تجري تجيب الفريسه ما عدا كلب واحد بيخاف من صوت الرصاص فقالو لصاحبوه خده الافراح اللي بيحصل فيها ضرب نار كتير عشان يتعود على الرصاص وبعد ما اخده لمدة 6 شهور رجع يصطاد تاني أول ما ضرب نار الكلب اعد يزغرط .
  • ثلاثه صقور اتراهنوا على الصيد راح الاول ورجع في منقاره دم قليل قال شفتو الشجره اللى هناك دى؟ قالوا أيوه قال اصطادت عندها أرنب راح الثاني ورجع في منقاره دم كثير قال شفتو الصخره اللى هناك دى قالوا أيوه قال اصطادت عندها غزال راح الثالث وهو أغبى واحد فيهم ورجع وكله دم قال شفتوا العمود اللى هناك ده قالوا أيوه قال أنا ما شفتهوش .
  • في واحد حشاش يقسم راتبه اول الشهر و يقول 500 للاكل 500 للكهرباء 1000 اجار البيت 500 للحشيش …. دق الباب وقالولو الشرطة افتح قام شق ال 500 تبع الحشيش .
  • (أربع فيلة بدنا نحطهم جوّا سيارة كيف؟ بنحط اثنين قدام واثنين ورا) ففي هذه النكتة يظهر عدم المنطق في السؤال وهو أنّ السيّارة لا تتّسع أصلاً لفيل واحد، ولكن الإجابة لا تعتمد على ذلك، وإنّما يمكن الافتراض بأنّ السيّارة ضخمة وقد تتسع لأربعة فيلة.
  • واحد زملكاوى طلع له عفريت فى الفانوس السحرى وقال له شبيك لبيك عبدك بين ايديك قال انا عايز اشوف المرحوم ابويا العفريت قاله ده طلب صعب اطلب حاجه تانيه قال له عايزين نفوز على الاهـ.ـلـ.ـى العفريت قاله انت ابوك مات سنة كام .
  • محشش ماشى فى الشارع لقى عمود نور مكتوب عليه شقة للايجار قعد يخبط على العمود لغاية لما جاله محشش تانى …قال له انت بتعمل ايه هنا قال له اصلي لقيت مكتوب شقة للايجار .. قمت قعدت اخبط بس محدش رد عليا قام التانى قال له غريبة مع ان الجماعة منورين النور فوق .
  • مدرس عربي بيسأل الطلاب: ما هو التوكيد؟ واحد قال: التوكيد المحلى لمدينة القاهرة.. واحد قال: التوكيد والنور.. واحد تاني قال: دكتور توكيد ونسا.. واحد قال: توكيد نوكيا وأخيراً واحد قال: توكيد عكاشة.. فضحك الجميع وقدم المدرس استقالته بعد إصابته بالشلل الرعاشي.

اقوي نكت جديدة 2017 مميزة وجميلة جداً اون لاين قدمناها لكم اليوم في هذا المقال عبر موقع احلم تشكيلة جديدة رائعة جداً من احلي واجمل نكت جديدة 2017 نكت مضحكة ومتنوعة مصرية وعربية جميلة وجديدة لا تفوتكم .

اترك تعليقاً

لن يتم نشر عنوان بريدك الإلكتروني. الحقول الإلزامية مشار إليها بـ *

زر الذهاب إلى الأعلى